z

Klantcase uitgelicht: nieuwe meter maar geen warm water

2 december 2021

Soms kunnen we dingen niet 1,2,3 verhelpen. Wees gerust, we zoeken wel altijd naar een (tijdelijke) oplossing! Want zonder stroom laten we je echt niet zitten. We trekken alles uit de kast en denken in oplossingen.  Zo werd ook de dame in kwestie toch nog voorzien van stroom.

Wat was het geval?
Enexis had een nieuwe meter bij mevrouw geplaatst. Alleen was de boiler op de oude meter aangesloten. Deze verbinding was nu verbroken. Het vervelende gevolg; de mevrouw kon geen warm water meer tappen. Een probleem voor een alleenstaande dame op leeftijd!

We maakten ’s avonds nog een tijdelijke koppeling met het stroomnet zodat de boiler het weer deed. Door deze noodoplossing kon mevrouw in de ochtend toch weer heerlijk warm douchen. De dankbaarheid was erg groot.

Later gingen we natuurlijk terug om alles beter aan te sluiten en het probleem definitief de wereld uit te helpen.

Weer een tevreden klant, daar doen we het voor!